Κυριακή, Ιανουαρίου 28, 2007

"Μπορώ να έχω μια κόπια;"

Την προπερασμενη Παρασκευή,δηλαδή οχι προχτες..στις 20-1, αν θυμαστε ειχα ένα θέμα απο τις Εικόνες του Κυριακάτικου Εθνους.Οχι ακριβως θέμα, μια διαφημιση της Durex για το το δαχτυλίδι που δονειται,που φοριέται στο αντρικο μοριο, δουλευει με μπαταρια και το βρισκεις στα φαρμακεια και τα Σουπερ μαρκετ.Μια διαφήμιση γραμμενη από την ίδια την εταιρεια με πολύ χιουμορ,μη σας πω πλάκα απιστευτη.
Φανταζομαι όλοι θα την έχετε διαβασει γιατι δημοσιευεται σε ολες τις εφημεριδες και τα περιοδικά.
Για το φοβο των Ιουδαιων την άφησα τελευταια για τις 12 παρα πέντε.Μαλιστα είπα ακριβως τη σελίδα και μετα σχολίασα
"Βρε τι έπαθαν οι καημενοι οι άντρες..μεχρι δαχτυλιδι τους έβαλαν!"
Μετα λιγες μερες (την Πέμπτη )μου τηλεφωνησε η Διευθύντρια μου και μου ειπε πως ενας ακροατης (ονομα διευθυνση και τηλεφωνο τα έχω) επικοινωνησε μαζι της έξαλλος και της είπε ότι η κ. Τσούμα ειναι απαράδεκτη, ότι ΄τετοια πράγματα δε πρέπει να ακουγονται από το δημοσιο ραδιοφωνο, ότι θέλει μια κόπια να την πάει στο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο και ότι παρα το γεγονός ότι μου τηλεφωνει στη δουλειά εγω δεν βγαινω(μεγάλο ψεμα )!!!!!!
Με παρακαλεσε να του τηλεφωνήσω και να τον καλμαρω.
Τον πήρα που λέτε τηλεφωνο και σε φιλικό τονο του ζητησα να μαθω τι τον ενοχλησε ,δεδομένου ότι ο τονος και το ύφος μου δεν ειναι ΠΟΤΕ χυδαιος ή προκλητικός ή πρόστυχος και παντα με διαθεση πειράγματος λέω τα θέματα γυρω από το σεξ.
Ο τύπος λοιπον ως αυτοκλητος υπερασπιστης της τιμης και της υποληψης του Ραδιοφώνου άρχισε να μου λέει ότι τέτοια πράγματα δε μπορούν να λέγονται στο δημοσιο ραδιοφωνο και αν το ακούσει μια 16 χρονη θα προσπάθησει να πειραματιστει κ.λ.π. κ.λ.π.
Του λέω κι εγώ ότι έχω ακροατες 13,14 ,15 ,16 17 χρονών και ειμαι σιγουρη πως τα παιδιά αυτα δε θα περιμενουν 12 παρά πέντε το βραδυ να ακούσουν από μένα για το δονούμενο δαχτυλίδι διότι ήδη θα το έχουν δει στην κυριακάτικη εφημερίδα που έφερε ο πατέρας τους στο σπίτι και στο ένθετο οικογενειακό περιοδικό.
Ειπαμε πολλά...κάποια στιγμή για να δωσω τοπο στην οργη και να τελειώνει η υπόθεση του λέω:
"Τέλος πάντων ειμαι διατεθιμενη να σας ζητήσω συγνωμη επειδη ενοχληθήκατε αλλά προσωπικα από σας και οχι από τους ακροατές μου διοτι ουδεις ενοχλήθηκε!"
"Δηλαδή" μου λέει "δεν παραδεχεστε ότι κανατε λάθος;;"
"Οχι" του λέω."Ηταν μια επιλογή μου το θεμα και μαλιστα σωστη.Και αν θέλετε μπορώ να σας το στειλω το δημοσίευμα ταχυδρομικά"
"Οχι " μου λέει"Θέλω να το ακούσω από εσας.Μπορώ να έχω μια κόπια;"
Είπα να τον διαολοστείλω αλλα λέω...Νανά ψυχραιμία...προσπάθησε λίγο ακομη............
"Δε μου λέτε" συνεχίζω" δηλαδή εσεις θελετε το δημοσιο ραδιοφωνο κολλημένο στη δεκαετια του 50;;;;να μη μιλαει κανεις για το σεξ οταν σήμερα από τα παιδια στα νηπιαγωγεια και στα κατηχητικα μεχρι τους παππουδες και τις γιαγιαδες, όλοι πια μιλάνε ανοιχτά για τα ζητήματα των σχεσεων;;;;Να υπάρχει λίστα λέξεων και εννοιών που δε θα πρέπει να θιγονται στο δημοσιο ραδιοφωνο;;;Αυτο θέλετε;;;"
Και τί μου απανταει!!!!!!!!!!
"Ναι και υπάρχουν φορείς που θα καθορισουν τι πρέπει να λεγεται στο δημοσιο βημα και τι οχι!!!!"
Λέω: "Εννοειτε το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο;;;"
Και μου απάντα:"Και αυτο.Μπορώ να έχω μια κόπια;;;"

Σας ρωτάω τωρα
Ο τύπος μπορεί να ειναι κανενας κρυφοανώμαλος, κανενας πουριτανός...πάντως με εκβιάζει στα σιγουρα.
ΓΙΑΤΙ όμως;;;;;;;;;;;;;;;

Σας φιλώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: