Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

Κολουμπία

Αυτό το άθλιο σοκάκι που βλέπετε είναι η οδός Αρίωνος στην Ερμού όπου στον αριθμό 10 στεγάζεται το Τμήμα μεταφράσεων του Υπουργείου Εξωτερικών.
Τη φωτο την έβγαλα ακριβώς απέξω.
Πήγα λοιπον να δώσω για μετάφραση από τα αγγλικά στα ελληνικά ένα έγγραφο του Πανεπιστημίου Columbia της Νέας Υόρκης.
Στο ισόγειο ένα κουβούκλιο λέει "πληροφορίες"
Μέσα ένας τύπος....τον περιτριγυρίζουν όλες οι φυλές....ουρά....
Περιμένω τη σειρά μου
Μόλις φτάνω του δείχνω το έγγραφο
Του λέω: "Παρακαλώ που να πάω γιαυτό;;;"
Το κοιτάει...το διαβάζει...
"Κολουμπία" μου λέει.."Κολομβία;;;"
"Τί Κολομβία καλέ;;" του λέω.."Κολούμπια...Νέα Υόρκη"
"Α..." μου λέει " Τί γλώσσα είναι;;"
"Αγγλικά καλέ " του ξαναλέω
"Στο δεύτερο " μου απαντάει...."εσύ.." κι απευθύνεται στον πίσω μου

Τώρα τί να πω;;;;
Για το σοκάκι;;;
Για τον "πληροφορίες";;;
Για το Υπουργείο Εξωτερικών;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: