Κυριακή, Απριλίου 22, 2007

Φιλαρέσκεια ή ανασφάλεια;;;

Διάβαζα σήμερα το πρωί στο vatraxokoritso ότι:
" είναι γνωστό πως οι Σαλονικιές ούτε στο περίπτερο δεν πάμε αν δεν βάψουμε τα νύχια μας με όζα.."
και αναρωτιώμουν τί συμβαίνει...
Πράγματι σε όλη ή σχεδόν σε όλη την ελληνική επικράτεια βλέπεις γυναίκες όλη μέρα στην τρίχα. Ντύσιμο φιγουρίνι, μαλλιά κομμωτηρίου,νύχια, τακούνια, μακιγιαζ.......
Εχω δει σε επαρχιακές πόλεις ντύσιμο Βουκουρεστίου.....
Παντού....εκτός της Αθήνας!
Εμείς εδώ με ένα τζιν, ένα ζευγάρι μπαλαρίνες, ένα μπλουζάκι, τα μαλλιά πιασμένα πάνω και μονο μακιγιαζ την αντιηλιακή πάμε για ψώνια..για καφέ...βόλτα.......μπορείς να δεις γυναικες με ελάχιστο μακιγιαζ ή καθόλου ακόμα και το βράδυ!
Αναρωτιέμαι τί γίνεται;;;;
Γιατί αισθάνομαι μια χαρά αν με δούνε άβαφη ή με τη φόρμα της γυμναστικής;;
Δεν είμαι φιλάρεσκη...έχω παραιτηθεί ή έχω υπερβολική εμπιστοσύνη στον εαυτο μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: