Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

Εικονική πραγματικότητα

Λοιπόν με αφρμή ένα post του siddhartha για τις ψηφιακές φωτογραφίες , θυμαμαι όταν πρωτοπήρα την ψηφιακή μου, πόσες πόζες τράβαγα....
Στην αρχή επειδή νόμιζα πως είναι σαν την άλλη την κλασική μηχανή τράβαγα με προσοχή και μετά έλεγα μέσα μου:
"Ρε Νανά τράβα κι άλλες αφου δεν είναι με φιλμ"!
Σιγά σιγά τη συνήθισα και κάθε φορά τράβαγα και περισσότερες...
Μετά άρχισα να την παίρνω μαζί μου και να κάνω σα Γιαπωνέζος τουρίστας........
Τράβαγα.... τράβαγα......τράβαγα........... μεχρι που χάνεται πια το αντικείμενο μέσα σου, μπερδεύεσαι!!!
Τις βλέπεις στον υπολογιστή και δε σου λένε τίποτα...δε θυμάσαι τίποτα.....αδιάφορες.
Ενω με τις κλασικές φωτο...πρώτα πρώτα διαλέγεις........το καλύτερο στην καλύτερη πόζα..................τραβάς μία και ...............αυτό είναι!!!!!Σου έμεινε εκεί καρφωμένο!!!
Ασε που έχουν και μια μυρωδια!!!!!
Και τις πιάνεις ρε παιδί μου......είναι δικές σου...είναι δικό σου πια το αντικείμενο που φωτογράφισες...σου ανήκει...

Να σας πω την αμαρτία μου;
Ξαναγύρισα στο φίλμ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: