Τετάρτη, Ιουνίου 18, 2008

Για το χατήρι του MAD-ούλη

Αντε να γράψω και τις 11 άχρηστες πληροφορίες για μένα ...όχι για άλλο λόγο αλλά μήπως και νομίζει το θεοπάλαβο ότι αποφεύγω.
1.Δεν πίνω αλκοολ καθόλου(κέφι κάνω μόνη μου...αυτοφτιάχνομαι....)
2.Δεν πίνω αναψυκτικά καθόλου..(ούτε καν Perrier το νούμερο)
3.Δεν πίνω καφε (ντεκαφεινέ μόνο ένα κουβά)
4.Δε βγάζω τα φρύδια μου(μαραζι της μαμάς μου ότι ειμαι σαν τον Καραμανλή το γέρο)
5.Δε βάζω ποτέ ρουζ χειλιών(χλεμπονιαρικο λουκ)
6.Δεν έχω τρυπήσει τ`αυτιά μου ούτε αλλού έχω τρύπες...χμ...από piercing εννοώ(σιγά μην κάτσω να με πιάνει ο κάθε σιχαμένος και μάλιστα να μου κάνει τρύπες)
7.Δεν έχω τατουάζ πουθενά( για τον ίδιο λόγο....μπλιαχ....)
8.Δε βάφω τα νύχια των χεριών μου(χέρια είναι αυτά που έχω ή τρίφτες του τυριού....το βάψιμο τα μάρανε)
9.Δε βάφω τα νύχια των ποδιών (για να ταιριάζουν με τα χέρια ..καταλάβατε;)
10. Δεν κόβω τα μαλλιά μου που με έχουν φάει όλοι οι συγγενεις ότι και καλά μου πάνε κοντά(είμαι με την ίδια αφάνα από το σχολειο η αθεόφοβη)
11.Δε φοράω ζώνη όταν οδηγώ,ανεβαινω καθόδους, κατεβαινω ανόδους περναω και με λίγο κόκκινο (κλήση δεν έχω φάει...τόσο μάγκας ειμαι τρομάρα μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: