Κυριακή, Αυγούστου 24, 2008

Μηνίσκος...ουφφφφφ τί το θυμήθηκα τώρα!!!!!!

Λοιπον να σας πω μια ιστορία.
Πριν 5 χρόνια είχα σπάσει το αριστερό μου πόδι...στον αστράγαλο. Δυστυχώς το ατύχημα δεν έγινε με ηρωικό τρόπο...να με σπρωξει ας πούμε με μίσος κάποια ανταγωνίστρια δημοσιογράφος ή να πέσω από τη μηχανή μετά από πλαγιομετωπική ή να μου την έχει στημένη κάποια blogger και να με πατήσει με το αυτοκίνητό της ή να με χτυπήσουν στα Εξάρχεια!!
Το ατύχημα έγινε από την τσιγγουνιά μου και την κακία μου!!!!Μάλιστα...όπως το ακούτε.
Την τσιγγουνια διότι, μετά τα τρομακτικά λεφτά που μου ζήταγε ο χαλατζής για να μου φυλάει τα χαλιά ,με τα οποία θα αγόραζα καινούργιο χαλί καθε χρόνο, αποφάσισα να τα μαζέψω μόνη μου!!!
Και την κακία διότι νόμιζα πως αυτοί οι αγιογδάρτες θα φαληρίσουν έτσι ακριβά που παιρνουν για τη φύλαξη χαλιών!
Ξεκίνησα λοιπον να μαζευω...Τα μικρά μαζευτηκαν τακα τακα...τα διπλωσα και ταβαλα σε σακκούλες!!!Θαύμα!!! Στα μεγάλα άρχισε το ζόρι...διότι πώς να τυλίξεις το χαλί και τα χέρια σου να έχουν άνοιγμα 2,80μ;;;;Γινεται; Δε γίνεται!!!
Το μεγάλο χαλί λοιπον της τραπεζαρίας με παιδευε...το διπλωνα από τη μια, έβαζα πάνω
μερικά βιβλία, πήγαινε στην άλλη μεριά, το δίπλωνα, ξαναπήγαινα πίσω κλπ κλπ.
Καποια στιγμή τελείωσε. Το δένω με σπάγγους, του περνάω τη σακκούλα και το σηκώνω όρθιο...το πάω σέρνοντας έξω από την τραπεζαρία σε ένα χωλ... το ακουμπάω όρθιο στον τοίχο και στρίβω να φυγω.
Και τότε κάνει μια βουτιά και αρπάω το χαλί καπέλο!!!Μου ρίχνει μια στο κεφάλι, με ρίχνει κάτω και πέφτει πάνω στον αριστερό αστράγαλο και μου τον σπάει!!!!
Χαμός!!!Κλάματα ,φωνές υστερίες...ΚΑΤ...νάρθηκας...γύψος...το χαλι μου το μαυρο.
Πήρα πατερίτσες αλλά επειδή μου πονούσαν οι μασχάλες τις παράτησα και πηρα το Πι της μαμάς μου.Πήγαινα δε σαν το σακατη...μπρος το Πι ..πίσω κούτσα κούτσα εγώ. Το Πι βέβαια έχει και ένα καλό ..όπου κάθεσαι βάζεις το πόδι πάνω και δεν πονάει.Φυσικά δεν άφηνα τα δάχτυλα ακάλυπτα...φορούσα κάθε μέρα και μια κάλτσα μαύρη για να μη φαίνεται την οποία πετούσα διότι στο τέλος της ημέρας ήταν τρύπια...χμ...το ψιλοπάταγα γιαυτο!!!!
Ηταν η εποχή που είχε πεσει και ο Σαράντης από τη μηχανή του και είχε όλο το πόδι του στο γύψο και ο Τσιλιμίδης είχε τρακάρει με το τραμ και επισης είχε σπάσει το πόδι του....Ειμασταν το τρίο χάλια της ΝΕΤ 105,8!!!!
Φέτος μια μαγκιά που έκανα στη βάρκα...είχαμε πάει στον Αγιο Νικόλαο ένα νησάκι που έχει ενα εκκλησάκι και φάρο, πήδηξα από τη βάρκα χωρίς τη σκάλα και έκανα βουτια...όχι με το κεφάλι βεβαια..με τα πόδια έπεσα κι ήταν ρηχά!!
Χτυπησα τον παράμεσο πάλι στο αριστερό πόδι και έσπασε!!!!Αλλά επειδή δεν μπαινει γύψος εκει την έβγαλα σπαρτιάτικα ...με πόναγε πολύ...κούτσαινα....τέλος πάντων πέρασε.
Τωρα όμως έχω προβλημα στο μηνίσκο...διότι το αριστερό γόνατο με ενοχλούσε από τότε που τόσπασα αλλα το βούλωνα.
Με αφορμή λοιπον το δαχτυλο, ειπα και για το γόνατο που με πόναγε....
Και τωρα πρέπει να κανω επέμβαση μηνίσκου....θα γίνει τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη, μόλις έρθει ο ορθοπαιδικός...δηλαδή θα κανω εκπομπή την 1 Σεπτεμβριου, μετά θα πάω να κανω μηνίσκο και θα επιστρέψω πάλι για εκπομπή από τη Δευτέρα στις 8 Σεπτεμβριου.
Μην ανησυχείτε...την επομένη φορά που θα ξανασπάσω πόδι θα ειναι πια το δεξί!!!!!
Α και μην ξεχάσω να σας πω πως τα χαλιά από τότε τα δίνω έξω!!!!!χιχιχιχιχι!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: