Σάββατο, Φεβρουαρίου 07, 2009

Οι χάντρες!!!

 

Λοιπον απόψε θα σας ανοίξω την καρδια μου...διοτι πρέπει να ξερετε ότι καθε Παρασκευη βραδυ με πιανει ταση εξομολόγησης...τοχω απο μικρή αυτο το κουσουρι(ναι ..ναι εχω κι άλλο κουσουρι)όταν ο παππας της ενορίας της Αγίας Ζώνης τις Παρασκευές μετά το κατηχητικό(μαλιστα πηγαινα και κατηχητικό...)μας εξομολογούσε θέλαμε δε θελαμε.
Που λέτε εδω και καιρο επιθυμω με πάθος να αποκτήσει η Ρωξανη μου ένα σκυλόσπιτο αντάξιο της καταγωγής της.
Οπως σας έχω πει κατ`επαναληψη ειναι αριστοκρατικής ράτσας επανιελ μπρετον και δε μπορει επ`ουδενί να κοιμάται πότε στο χαλάκι της κουζίνας και ποτε στο πλαστικό σκυλόσπιτο που (προσωρινά ) της αγόρασα από το Pet City.
Εψαξα λοιπον στα ανα την επικρατεια Petshop-αδικα αλλά δυστυχως όλα τα σκυλόσπιτα ήταν κατωτερα των προσδοκιών μου...Σιγα μη βαλω τη Ρωξανη μου σε κατι χοντροκοπιές ξυλινα ή σε κατι βλαχιες πλαστικούρες που ανοιγουν σαν αυγο. Αφήστε που και η ίδια δε μπαινει μεσα σε τετοια!!
Αποφάσισα λοιπον να βγάλω άδεια οικοδομής και να υλοποιήσω μια μονιμη κατασκευη πολυτελειας σαν κι αυτη περιπου που βλέπετε στη φωτογραφια.
Θα χρειαστω λοιπόν έναν αρχιτέκτονα για το σχεδιο, έναν πολιτικό μηχανικό να τρεξει για τις άδειες και να επιβλέπει, εναν εργολάβο να αναλάβει μπετα... τουβλα...αποχετευτικό σύστημα..... επιχρίσματα
(σοβαδες εννοώ)...χοντρο ...ψιλό...πλακάκια ...μπαταρίες...υδραυλικά..ηλεκτρικά...πορτες....παραθυρα(πατζουρια) ...καγκελα...κουπαστες...και φυσικά σκεπή με βυζαντινό κεραμίδι τετράριχτη.
Επιθυμώ δε το σκυλόσπιτο της Ρωξανης μου να ειναι βιοκλιματικό διότι και η ιδια έχει ανησυχίες για την Προστασια του Περιβάλλοντος...έχει κολλήσει από μενα και το Σύλλογο το χρυσό μου!!!!
Επίσης θα χρειαστω και μια νταλίκα τριαξονική να πάρει τα μπαζα και να φερει καστανόχωμα για τον κήπο.
Κάποιος τον οποίο έχω μεσον στην Πολεοδομία, με πληροφόρησε ότι επειδη η κατασκευή ειναι μικρης επιφάνειας( μόνον 120τμ+80τμ η σοφίτα+100τμ υπόγειο γκαραζμε αποθήκες) μπορει ένας αρχιτέκτονας να κανει όλες τις πιο πάνω περιγραφεισες εργασιες... φασον που λένε.
Ετσι δημοσιευω την κατωθι αγγελία:
Ζητειται
α)αρχιτέκτων(οιουδήποτε φύλου) με πτυχίο Βαλκανικής χώρας με εμπειρία στο δημόσιο τομέα(ΕΥΔΑΠ, ΥΠΕΧΩΔΕ κ.λ.π.) να αναλάβει εξ ολοκλήρου την κατασκευή βιοκλιματικού σκυλόσπιτου.
Προυπηρεσία σε ανάλογες κατασκευές και όχι στου κασίδι το κεφάλι απαραιτητη...
β)Νταλίκα με οδηγό(φυσικά !!) διαθετουσα κασετόφωνο το οποιον κατα τη διάρκεια των εργασιών και μεχρι το τέλος να παιζει Ελένη Ροδά
Μην βροντοχτυπάς τις χάντρες
η δουλεια κανει τους άντρες
το γιαπι το πηλοφόρι το μυστρι
Τιμή αναλόγως προσόντων η οποια δε θα ξεπερνα σε καμία περίπτωση το βασικό ημερομίσθιο ανειδίκευτου εργάτη
Σκιτζηδες αποκλείονται
.

Τί λετε;;;Θα βρω σύντομα για τι επείγομαι;;;
Posted by Picasa

Δεν υπάρχουν σχόλια: