Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2012

Ο κύβος ερρίφθη ή όπως λεμε στην καθομιλουμένη Alea jacta est.

Γύρισα απο ενα μακρυ καυτο καλοκαιρι...........μακρυ γιατι δεν περναγε ο καιρός καθώς ολημερα ετρεχα για τις υποχρεώσεις του Συλλογου και καυτο γιατι έβρασα...........στο ζουμι μου πρωτα στη ζέστη έπειτα.
Σκεφτομαι λοιπον πολύ σοβαρα ό,τι με συγχίζει, με ταράζει, με σοκαρει, με κομματιάζει.....η κρίση για παράδειγμα........οικονομικη ....πολιτική...ηθικη...συναισθηματική..... να το γράψω στα παλια μου τα παπούτσια και να ξανανοιξω αυτο εδω το blog διάπλατα!
Δε μ`αρέσουν τα come back δε μ`αρέσουν τα πισωγυρίσματα......αλλά πρεπει να ομολογήσω πως ειχα βαρεθεί τελείως, δεν εκανα κανενα κεφι να βρισκομαι εδω μεσα..........
Ομως...
Ομως αυτος ο χώρος εχει μια περίεργη δυναμική που με τραβάει σα μαγνήτης και φορές φορές μου ανατρέπει ολα οσα υπόσχομαι στον εαυτο μου
Γιαυτο απο αποψε υπογραφω μαζι σας συμβολαιο τιμής..........εδω και παλι εδω.

Σας γλυκοφιλώ και σε λιγο καιρο το Κιοσκι καθε πρωί θα ηχογραφείται , θα μεταδίδεται πρωτα απο βαση και το βραδάκι θα ειναι στη διαθεσή σας να το ακουτε οποτε θελετε.
Τα σχόλια σας ,όποια κι αν ειναι, εκτός από απο αυτα που αφορούν στα γιαλιά μου, θα τα στελνετε στο nana.tsouma@gmail.com

Δική σας Νανά Τσουμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: